ساختمان سرویس حامی فعالان صنعت راه و ساختمان و صنایع وابسته

تجهیزات اداری

اگر در انجام این زمینه تخصص کافی دارید یا نیازمند تجهیزاتی با این عنوان هستید

همین الان شروع کنید

تجهیزات اداری

تجهیزات و لوازمی که به طور معمول،در ادارات و دفاتر کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد.امروزه میتوان گفت تجهیزات و ماشین های اداری به یکی از بخش های مهم و ضروری یک دفترکار مدرن تبدیل شده است.

از تجهیزات و ماشین الات اداری میتوان به گیره کاغذ ،سوزن و منگنه،سوراخ کن،کلاسور،منگنه، قلم، رایانه،اسکنر،چاپگر .و…اشاره کرد

بیشتر بدانید

مهارت های مورد نیاز

تجهیزات اداری

مبلمان اداری

گاو صندوق

درخواست بازدید کنید

ایده های عالی

نوع نیازمندی پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده